به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

فری بیکن گزارش داد: اختلاف تحریمی در آمریکا

پایگاه خبری فولاد ایران - تارنمای آمریکایی واشنگتن فری بیکن از اختلافات مخالفان تندروی ایران در کنگره و برخی در وزارت امورخارجه آمریکا درباره تمدید معافیت های تحریم نفتی ایران خبر داد.هفته گذشته در یک نشست عمومی برای اولین بار اختلاف های پشت پرده علنی شد و سناتور جمهوری خواه «تد کروز» از ایالت تگزاس، مشاجره تندی با پمپئو بر سر موضوع معافیت ها داشت.

 

🔺از آن پس، رهبران جمهوری خواه سنا و مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه هایی رسمی به وزارت امورخارجه آمریکا خواستار لغو معافیت ها در موعد تمدید آن در ماه مه (اردیبهشت) شدند. پمپئو در پاسخ در جلسه توجیهی با خبرنگاران، قانونگذاران ضدایرانی را به «خودنمایی» در این موضوع متهم کرد و گفت آنها درک کاملی درباره پیچیدگی مساله معافیت ها ندارند.

 

🔺تد کروز دربیانیه ای خطاب به فری بیکن گفت؛ او و دیگر همکارانش به اعمال فشار بر وزارت امورخارجه بر سر موضوع معافیت ها ادامه خواهند داد. او گفت قانونگذاران آمریکایی باید بفهمند که چرا برخی از عناصر در وزارت امورخارجه با وجود تصمیم ترامپ برای خروج از توافق هسته ای ایران تمایل دارند این توافق را زنده نگه دارند. | واشنگتن فری بیکن در ادامه به نقل یک مقام ارشد جمهوری خواه کنگره نوشت: در هفته های اخیر به شکل فزاینده ای این موضوع روشن شده که بخشی از وزارت امورخارجه با دیدگاه ترامپ درباره افزایش فشارها بر تهران موافق نیست.

 

میز نفت

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۸۶۲
کد خبر : ۴۹,۹۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید